8 Haziran 2016 Çarşamba

Blogda Yeni Yapılanma

 Uzun zamandır blogda hatta sosyal medyada yoktum ve bu arada hayatımda bazı değişiklikler oldu. En başta Alaz'a kardeş geliyor olması. 3 kişilik ailemize yeni bir üye daha katılacak olması heyecanımıza heyecan katmıyor değil. Hamileliğim ilk başlarda zor geçse de artık sonlara doğru çok şükür ki iyi geçmeye başladı.


 Yenı yapılanma da artık moda yazıları yok. Arada ihtiyaç duyduğum zaman dikiş makinesine oturup yaptıklarımın dikiş yazıları olacaktır. Ama artık belirli bir kategori yerine daha geniş kapsamlı bir blog olacak. Başlığın altında blog açıklamasında az çok anlatmaya çalıştım aslında.

 Trafik ve takipçi sayısı çok önemli değil gerçekten. Daha çok araştırma, yardımlaşma ve paylaşmaya dayalı bir blog deneyimi olsun istiyorum.Gönlümden geçen, içi boş takipçisi çok bir blog yerine, yıllar sonrada faydalı yazıları olan bir blog oluşturmak.

 Umarım başarabilirim.

 Şimdiden teşekkürler.

8 yorum:

  1. Tekrar hoş geldiniz ve blogunuzun yeni şekli hayırlı olsun :) Bu arada bebek için de tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk. Cok tesekkür ederim sagolun :)

      Sil
  2. Can'ım daha otuzuna bile girmemişken ikinci çocuğu da halletmek çok akıllıca olmuş. Şimdiki aklım olsa bende aynını yapardım. Bizi güzel yazılarından mahrum bırakma. Sana kolaylıklar diliyorum bu güzel maceranda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım. Aslında peş peşe olsun istedik. Hem beraber büyürler hem de ben bebeklik mevzularını unutmadan bir kardes daha olsun istedim. Cok teşekkürler.

      Sil
  3. ben bir okuyucu olarak blogunuzu çok seviyorum... bu arada bebeği de tebrik ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendiğinize cok sevindim. Cok teşekkürler sagolun :)

      Sil
  4. O zaman tekrardan hoş geldiniz. Bloğunuz bu yeni haliyle umarım yeni kararlarınızla uğur getirir size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok sagolun çok teşekkürler :)

      Sil