8 Haziran 2016 Çarşamba

Uzun Bir Aradan Sonra

  Kaybolduğum bu süre zarfında sadece hamilelik değil, çocuklarımın yetişmesinde nasıl bir anne ve bundan sonraki hayatımda nasıl bir birey olacağım konusunda epey düşünecek, okuyacak ve araştıracak zamanım oldu.

 Yakın zamanda 30'lu yaşlarıma ilk adımlarımı atacağım ve yere daha sağlam basan ve daha mantıklı bir kadın olmam konusunda daha çok çabalamam gerekecek.

Önyargılarımdan sıyrılıp bolca özeleştiri yaparak belki de bu süreçte ilerleme kaydedebilirim.

 Daha çok okumak, daha az konuşmak
 Daha çok üretmek, daha az tüketmek
 Daha çok şükretmek, daha az şikayet
 Daha çok yardım, daha az eleştiri
 Daha çok doğa, daha az alışveriş
 Daha çok araştırmak, daha az sosyal medya
 Daha çok yürümek, daha az oturmak
 Daha çok tasarruf, daha az israf
 .....

 Bu liste daha da uzar gider :)



 Bir müddettir hayatımda bu gibi değişiklikler yapmaya çalışıyorum. Bunu yaparken de kendimi acımasızca eleştirdiğim doğrudur. Toplumun dayatmalarından daha çok kendi aklımla hareket ediyorum. Kalıplaşmış doğru ve yanlışlar yerine kendi doğru ve yanlışımı bulmaya çalışıyorum. Sanırım böyle daha mutlu oluyorum.


 Bir şeyler paylaştıkça çoğaldığı için bu tarz konular üzerinde artık yoğunlaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder