21 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir Klasik Olarak Acıbadem Sütü ve Gül Suyu

 Kuru bır cilde sahip biri olduğum için, kozmetik dünyasından uzak kalmam pek mümkün olmuyor. Hele ki hamilelikten sonra kuru cilt problemim daha çok arttı. Nemlendirici kremler artık olmazsa olmazım oldu.


 Kozmetik dünyasının bu kadar çeşitliliği arasında bu klasik ikiliden hiç bir zaman vazgeçemiyorum. Bir de üstüne e vitamini ve maden suyu eklenince daha da faydasını görüyorum.
                                               Nasıl mı? :)




Hamileliğim süresince her gün e vitamini takviyesi aldım. E vitaminin cilde ne kadar faydalı olduğu bilinen bir gerçek, bu sayede de 9 ay boyunca herhangi bir cilt problemi yaşamadım. Hamilelik bittiğinde ve e vitaminini bıraktığımda cilt kuruluğu problemim tekrar baş göstermeye başladı. Bu sefer e vitamini içmek yerine bir kapsülü acı badem sütüne karıştırarak çözüm buldum. Açıkçası faydasını gördüğümü düşünüyorum.

Özellikle makyaj temizlerken cildim daha az tahriş oluyor.

Gelelim bir diğer konumuza gül suyu

Anne veya büyük annelerimizden gül suyunun faydalarını dinlemişsinizdir. Bu konuda yanlış olmadıklarını düşünüyorum. 

Günlük hayatta bende gül suyunu tonik olarak kullananlardanım. Eğer o gün çok makyaj yaptıysam veya cildimin yıprandığını düşünüyorsam cildimi temizledikten sonra gül suyu ve maden suyunu karıştırıp cildime uyguluyorum.  Kesinlikle cildi çok rahatlatıyor ki tavsiye ederim.

Bu iki yöntemin ile hem cilt kuruluğu ve temizliği için faydası çok. Tabi düzenli uyku, az stres ve bol su içmek kadar cilde iyi gelen başka bir şey yok ki bu da ayrı bir konu.:)

2 yorum:

  1. Adımı tasıyan gülsuyundan hemen alıcam bitane hakkaten eskiler hep soyler kullanın diye bi deneyimm bakalım..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiler bu konuda kesinlikle çok haklı. :) tavsiye ederim.

      Sil