14 Haziran 2015 Pazar

Bir Kumaş İki Parça

 Ne zamandan beri evde dikilmeyi bekleyen, mevsimlik, parlak parlament mavisi bir kumaşım vardı. Bu kumaş ile hem abiye pantolon hem de clutch dikmek istiyordum.



 Lakin pantolon kalıbı dikildikten sonra beli istediğim gibi olmadı. Kendi kafama göre değişiklik yapmaya çalışınca da sonuç hüsranla bitti. Akabinde bel kısmını tekrardan söküp, istediğim kiloya geldiğim zaman terziye götürüp prova ile bel kısmını diktirmeye karar verdim.



 Clutch'a gelince basit bir model tercih ettim. Arta kalan ince kumaşlardan astar yapıp, gizli fermuar ile çantayı bitirdim. En basitinden süsleme olarak da yapışkanlı aplike kullandım.



 Umarım pantolon için ideal kiloma ulaşırım.


 Hoşçakalın:)

11 yorum:

  1. Pantolonun modeli çok şık. Parlement mavisine bayılırım.
    Umarım en kısa zamanda üzerinizde görürüz.
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamlayıp bende bir an önce giymek istiyorum. Ama biraz zaman alacak gibi. Tesekkurler:)

      Sil
  2. Ellerine sağlık arkadaşım. Ama pantolonu kendin yaparsın sen bence. Hiç terziyle filan uğraşma. Bu gün olmazsa yarın bir yol bulunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda beklemede zaten. Belki başka bir çıkar yol bulurum istediğim kiloya ge
      ene kadar diye düşünüyorum. :)

      Sil
  3. bende bu modeli denedim... likralı bir kumaştı benimkisi o nedenle beline lastik geçirdim... benimde tam olarak hayal ettiğim gibi olmadı beli çok yüksek olduğu için. lastik takmayı deneyebilirsin en azından çöpe gitmemiş olur burda'nın modellerinde oluyor malesef ara sıra böyle hüsranlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında söylediğiniz iyi oldu. Lastik geçirme benim işimi çok rahat görecektir. Tesekkurler:)

      Sil
  4. Malatya Haber Sitesi Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  5. güzel bir paylaşım teşekkürler burçin

    YanıtlaSil
  6. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de farklı bir çekiliş var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil