13 Mayıs 2014 Salı

Bugünlerde...Anneler Günü

 Bu pazar anneler günüydü ve benim anne olarak ikinci anneler günü kutlamamdı. Annemin ve kayinvalidemin kendi evlerinden uzakta Türkiye'nin iki ayrı ucunda olmasından dolayı, anneler gününü çekirdek aile olarak kutladık. Ne yalan söyleyim yıllarca anneler gününü kutladıktan sonra son iki yıldır benim anneler günümün de kutlanması bana garip geldi. Ama anladım ki harika bir duyguymuş. :) Hele ki Alaz'ın ilerde kutlayacak olmasi beni daha da heyecanlandırıyor.





 Anne olmak adına sayfalar dolusu yazı yazabilirim. Ama Annelik şöyledir böyledir diye anlatıp ahkam kesmek istemiyorum.

 Söyleyeceğim tek bir şey var ki, anne olmadan önce boşuna o kadar korkmuşum. Evet biliyorum çok zor, hayatın değişiyor ama zamanla ne kadar mutlu olabildiğini görünce şaşırıyorsun. Bence korkmayı bir kenara bırakıp ne kadar güzel bir şey olduğunu düşünmenizi tavsiye ederim.:)



Anne olmak isteyen herkese Allah bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin.

Tüm annelerin de geçmiş anneler günü kutlu olsun.

2 yorum: