27 Ekim 2014 Pazartesi

Mim Zamanı

 Sevgili Hanesus  çok güzel bir konu ile beni mimlemiş ve kendisine çok teşekkür ediyorum. Büyük bir keyifle soruları cevaplamaya başlıyorum. 


Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime?

  Hayat.

 Evet müzik denildiğinde aklıma gelen tek kelime hayattır. Müzik hayata daha farklı bir pencereden bakmak demektir bence. 



Hiç müzikten bıktığınız oldu mu veya ara verdiğiniz?

Müzikten hiç bıkmadım. Fırsat buldukça dinlemeye devam ediyorum. 


Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu?

Posterini odanıza astığınız fan türünden yani.

"Teenager" olduğum dönemlerde Şebnem Ferah'ın sesini çok begenirdim ve keyifle dinlerdim. Daha uzun vadede düşünürsek hala daha Jim Morrison hayranı olduğumu söyleyebilirim.


Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Evet dinlerim. Özellikle okurken enstrumantel müzik dinlemek çok keyifli oluyor.

Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Her zaman 60'lı ve 70'li yıllara ait rock müziği şarkılarını dinlemeyi sevmişimdir. Özellikle "psychedelic rock" favorim. Sanırım ölene kadar The Doors, Pink Floyd ve The Who dinlemeye devam edeceğim. 


Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Asla dinlemem dedigim bir tarz yok. Ama saçma sapan sözleri ve kötü bir bestesi olan hiç bir şarkıyı dinlemem hangi tarz olursa olsun. Özellikle son yıllarda ne yazık ki bu örneklerden çok var. 



Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?


 Belirli bir kişi yok. Yasmin Levy'nin sesini, Roger Waters'ın yeteneğine, Jim Morrison'un şair ruhuna, Madonna'nın sahne performansına sahip olmak isterdim. :)


İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi ve neleri değiştirmek isterdiniz?

Önüne geleni şarkıcı yapmazdım. Ciddi bir mülakattan geçmelerini isterdim. 


Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?

The Doors grubunun "The End", The Cranberries'e ait " Like Dying İn The Sun" ve Barış Manço "Dönence"


Tvlerde bol bol yayınlanan Talk Show  programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olan programlardan bahsediyorum.


Televizyon izlemiyorum.

Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Tuba Ekinci, Serdar Ortaç ve benzerleri. 

Bende aşağıdaki blogger arkadaşları mimliyorum.


Sevgiler:-) 












2 yorum:

  1. ödülün var tatlım bloğumu kontrol et :)

    YanıtlaSil
  2. Ödülün var tatlım, bloğumu kontrol et :)

    YanıtlaSil