11 Eylül 2013 Çarşamba

Kullandığım bebek giyim markaları hakkında tavsiyeler ve bebek giyimi ile ilgili tüyolar

Hamileyken bebek giyim ürünleri hakkında internette epey bir araştırma yapmıştım. Bunun sonucunda bazısından memnun kaldım bazısında ise keşke almasaydım dedim. Daha detaylı anlatırsam,

Zıbın ve badi: Kanz'ın  zıbın ve badilerinden memnun kaldım. Hem yumuşak, dikişleri düzgün, penyesi ince, çıtçıtları kolay bozulmuyor ve kalıpları geniş. Bunun yanında mothercare'ın badileri de çok kullanışlı. 

Tulum: Mothercare ve c&a nın tulumlarından memnun kaldım. Kanz'ın kadife tulumları iyi özellikle kolsuz olanlar ki bebekler kollarını daha rahat hareket ettiriyor. Ama penye tulumlarından pek memnun kalmadım. Çıtçıtlarını sert yapıyorlar, açıp kapatırken kumaşı zedeleyebiliyor. Hatta bir tane tulum bu nedenden dolayı mahvoldu. Alırken Çıtçıtlarını kontrol edip almakta fayda var.




Elbise, pantolon, tunik, tshirt: H&m, panço ve mothercare'ın elbiselerini beğendim. Hem tasarımları güzel hem kullanışlı. En çok pançonun elbiselerini beğenerek aldım. Büyüklerinden yapsalar kendime alacağım o derece.
 Pantolon ve tunik c&a nın olanları güzel hem de çok çeşit var.
 T shirt olarak lcw ve hello Kitty'nin iyi.

Mont, kaban: Kanz'ın montları güzel. Bir de bebetto nun hediye gelen kadife bir montu vardı çok memnun kaldım. Hala kullanıyorum.

Battaniye: Kanz ve bebepan kullandım. İkisinden de memnun kaldım. Kalın battaniye olarak da Mora battaniyeyi tavsiye ederim. Bebetto nun battaniyesi de vardı çok kullanışlı değildi sevemedim.

Ayrıca ben kullanmadım ama andywawa, zara kids, İdil bebe epeyce tavsiye ediliyor. Zamanla onları da deneyeceğim. :)



Bunun dışında bebek kıyafetleri alırken indirimleri takip etmekte fayda var. Çok güzel parçaları çok uygun fiyata bulabiliyorsunuz. İnternet üzerinden almakta uygun olabiliyor.

Eğer ki yakınınız da bulunan yerli üretim bebek giysilerinden alacaksınız özellikle dikiş ve kumaşlarına dikkat edin.Bebek giysileri çok çabuk küçülebilir ama o kadar çok yıkanıp yıpranıyor ki buna dayanacak giysiler gerek.

 Uygun fiyata veya şekli şemalı güzel diye alınan giysi ikinci yıkamada sökülüyorsa veya dağılıyor ise o giysiye verdiğiniz paraya yazık olur.

Başka bir bilgi olarak bebek kıyafetlerini kesinlikle bebeğin kilosuna göre alınması. Örneğin bebeğinizin iri doğacağı  tahmin ediliyorsa ve gelecek 3 ay boyunca hızlı kilo alma ihtimali düşünülürse yenidoğan grubu giysilerinden az almakta fayda var. Eğer bebeğiniz benim kızımda olduğu gibi minyon ise fazla büyük almanın da gereği yok.

Bebeklerin giysilerinin pamuklu olmasına dikkat edelim. Özellikle ilk aylarda külotlu çorap, mevlut kıyafeti gibi bebek giysilerinde sentetik olduğu için bebeğin hassas cildinde Problem yaratabiliyor. Mevlut kıyafeti alırken de içi pamuklu olanlarını tercih etmekte fayda var.


3 yorum:

  1. : ))) mhrstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çocuk giyim www.mycocuk.com/

    YanıtlaSil
  3. TOPTAN BEBEK GİYİMİN TEK ADRESİ www.pedibebe.com SİTEMİZİ ZİYARET EDİNİZ TÜM İLLERE KAPIDA ÖDEME KARGO ÜCRETİ SABİT 8 TL DİR www.pedibebe.com

    YanıtlaSil