31 Mart 2014 Pazartesi

Yırtık Boyfriend Jean / Giydim Çıktım Part 30

 Hastalık, koşturmaca, gündemde ki olaylar, seçim derken blog için bu ay verimsiz geçti. Ama baharın gelmesi ile birlikte en kisa zamanda toparlamayı ümit ediyorum.

 Dünkü seçim ve akabinde gelişen olaylardan dolayı, biraz da olsa aklımı başka şeylere yönlendirmeye karar verdim. Umarım ülkemiz üzerinde dolaşan bu kara bulutlar bir an önce dağılır.

 Şimdi gelelim konumuza. Bu fotoğraf bir kaç hafta önce çekildi. O kadar hastaydım ki, kolumu bile kaldırmak istemiyordum. Az bir güneş görüp kendimizi sokağa atmıştık. Lakin yarım saat sonra güneş yerini sis ve puslu havaya bıraktı. O yüzden güneşi yakalayamadığımız için karanlık bir fotoğraf çekimi oldu.



Pantolon için gerçekten  boyfriend jean olduğunu söyleyebilirim. Eşimin giymediği 501 jean'i kendime uyarladım. Beden olarak bir kaç beden büyük. Zaten boyfriend jeanin asıl amacı da bu değil mi?:)


Yırtık Jean haline getirmek yine benim yaptığım bir şey. İnternetten araştırdığım bir kaç diy projesini uyguladım. İlk denemem olduğu için aslında istediğim şekilde olmadı ama bu konuda kendimi geliştereceğim. :)



Jean: Levi's 501
Kazak : Zara
Ayakkabı : Nike
Kolye: Koton
Gözlük : İtalya'dan hediye (markasını bilmiyorum)
Yüzükler : H&M
Bilezikler : Defacto


Yeni bir post ile yırtık Jean yapımından bahsedeceğim. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder