31 Mart 2014 Pazartesi

Instagram'da, Bugünlerde...


1 - Son iki haftayı viral enfeksiyonla mücadele ederek geçirdik. Nasıl pis bir hastalıksa ne elini kolunu kaldırabiliyorsun ne de nefes alıyorsun. En zor kısmı da hasta olup, gece yarısı sık sık uyanan hasta çocuğa bakmak. Uzun süredir hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Çok şükür ki daha yeni atlatıyoruz.


2 - En favori çizgi filmlerden biri Çatlak Yumurtalar. Zeytin karakteri artık kankamız oldu.:)

3 - Alaz yavaş yavaş büyümeye başladığı için artık çizgi film izlemek istiyor. Açıkçası çizgi film izlemesini yasaklamadım onun yerine belirli zamanlarda izletmeye başladım. Belki bu fikrime karşı olanlar vardır. Ama çok fazla kural koyup baskı yapmak onu olumsuz etkileyebilir diye düşünüyorum. Sonuçta onun da kendine göre bir dünyası var.

4 - Bir diğer konuda Alaz artık biz ne yapıyorsak onu yapmaya çalışıyor. Kitabını alıp bana getiriyor , kimi zaman benim okumamı istiyor kimi zaman da kendi okuyormuş gibi yapıyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder