1 Nisan 2014 Salı

Bir Türlü Takılamayan Şapkalar, Bereler...

 Kızım 16 aylık oldu ve özellikle 1 yaşını geçtikten sonra çocuk olma yolunda hızlı adımlarla ilerlediğini farkettim.

 Artık isteklerini sadece ağlayarak değil daha farklı yollarla göstermeye başladı. Mutluluğunu, utancını, sıkıntısını ve sinirlendiğini değişik hareket, mimik ve seslerle ifade ediyor

 Kimi zaman verdiği tepkilere şaşırmaya bile başladım.



Havalar ısınmaya başladı ve bol güneşli günlere ulaşmamıza az bir zaman kaldı. Hâl böyle olunca yazlık şapka arayışlarımız başladı. Bebekler için yapılan süslü saç bantları , bere ve şapkaları çok beğensem de bir türlü Alaz'a bunlardan taktıramadım.  Dört aylıkken bile kafasından çıkarmanın yollarını arıyordu. Zaten daha da büyüdüğünde takmak imkansız hale geldi.

Artık işin süs püs kısmını bir kenara bırakıp, sadece güneşten ve soğuktan başını koruma yollarını düşünmeye başladım. Ne taktıysam kafasından çıkaran kızım en sonunda kendi beresini kendi begendi. Gittiğimiz e-bebek mağazasında bu bereyi aldı ve kafasına takmaya çalıştı.  Ve o zaman anladım ki benim küçük kızım artık bebeklikten çıkıyor. 

Daha şimdiden böyle oluyorsa, ilerde neler yaşayacağım çok merak ediyorum.:)


Not : Sizinde çocuğunuz şapka veya bere takma konusunda sıkıntı yaratıyorsa hem kızlar hem de erkek çocukları için bandanaları deneyebilirsiniz. Çoğu zaman kurtarıcım onlar oldu diyebilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder