29 Nisan 2014 Salı

Kısa Kısa, Bugünlerde...

1 -Sabah kalkıp camı açtığımda ilk işim gökyüzüne bakmak oluyor.


Eğer böyle bir gökyüzü ile karşılaşırsam,  kendimi daha enerji dolu, keyifli ve mutlu hissediyorum. Hava olaylarının insan ruhu halini bu kadar etkileme gücüne şaşıyorum. Ama biz insanoğlu maymun iştahlıyızdır. Parlak ve güneşli gökyüzünden sıkılıp kara bulutlu yağmur havası bile isteriz.:)


2 - Kimisi araka der, kimisi de bezelye. Aslında isminin ne olduğuna çok takılmıyorum. Bu mevsimde enginardan sonra en sevdiğim yemek. Tabak tabak yiyebilirim. 


3 - Yeşil erikle her ne kadar aram pek iyi olmasa da çilek favorim. Bu bölgede Osmanlı Çileği diye bir tür çilek türü var. Boyut olarak diğer çileklerden daha küçük ve daha çabuk bozuluyor. Ama harika bir tadı ve kokusu var. Asıl yeri Karadeniz Ereğli. İmkanınız varsa deneyin mutlaka.


4 - Son dönemlerde hamilelik kilolarımdan kurtulmak adı altında bol bol yeşil çay içmeye başladım. Kesinlikle faydasını görüyorum. Hem sakinleştiriyor hem de daha hızlı kilo vermeme yardımcı oluyor.


5 - Madem bahar geldi. Bahar mevsimine uygun kitaplar okumanın da zamanı geldi. Nedense elim bugünlerde bu tarz kitaplara gidiyor. Okuduğum kitapların beni dinlendirmesini istiyorum. Sanırım tatile ihtiyacım var.:)










6 yorum:

  1. Bende sabah ilk is pencereden disari baktim ve soguk ve yagmurlu bir havayla karsilastim :( Kaleferi bile yaktim simdi,buzzz gibi olmus ev. Sendeki mavi bulutlu kareye bakip teselli oldum ama ;)

    YanıtlaSil
  2. Teselli olmasına sevindim. İşin ilginç yani bu fotoğraf geçen haftaya ait. Bu sabah camı açtığımda koca bir sis bulutu ile karşılaştım ki bir haftadir böyle. :) Bende kendi koyduğum fotoğrafla teselli oluyorum desem yalan olmaz.:) yalnız değilsin yani "viva makyaj"

    YanıtlaSil
  3. haha sendemi, iyiymis, cidden güzel fotograflar insanin moralini yüksek tutabiliyorlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir müddet daha sadece fotoğraflarla yetinecegiz gibi:). Meteoroloji yağmur diyor başka bir şey demiyor. :/

      Sil
  4. Merhabalar,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.:) Blogunuzu ilk fırsatta bakacağım.

    YanıtlaSil